2014. május 5., hétfő

13. fejezet - Nem lehet




Sziasztooook!

 Meghoztam az új részt, azt hiszem most van benne egy kis izgalom. Remélem tetszeni fog! Köszönöm az előző fejezethez a kommenteket, remélem ehhez is kapok soook-sok véleményt. 
Jó olvasást! Várom a véleményeket. ;) 




A parti helyszínére odaérve, Harry kisegített a kocsiból, majd a derekamat átölelve indult el velem az ajtó fele. Próbáltam elhessegetni onnan a kezét, de hajthatatlan volt. Engem pedig csak kínzott vele, kezének meleg érintése a bőrömön, olyan volt, mint valami áramütés. Testem felforrósodott tőle, az arcom talán piros is lett, szívem pedig kicsit hevesebben ütötte ritmusát, mint más esetekben, a levegő vételre is muszáj volt odafigyelnem, mert elég nehézkesen ment. Mikor rápillantottam, csak megmutatta tökéletes fogsorát, s kicsit lejjebb simította kezét. Hirtelen megmerevedtem, de Harry nem hagyta, hogy egy pillanatra is megálljak, erősebben fogta a csípőmet, s sétált tovább, mintha ártatlan lenne. Pedig egy mocsok gazember, tudja, hogy játszik a tűréshatárommal. Jó talán én is az övével.
- Jó estét Mr. Styles, Miss Freese – biccentett a bejáratnál Bob a cég biztonsági őre, aki most azt a feladatot is kapta, hogy köszöntse a vendégeket. 
- Jó estét Bob – köszöntem kedves mosollyal az arcomon, mire ő is elmosolyodott. Harry szóra se méltatta ezért oldalba könyököltem.
- Jó estét – morogta, Bob csak biccentett egyet. Harryvel tovább sétáltunk, s az aulában megláttuk a rengeteg embert, akik a cég munkásai és még pár olyan személyt, akik a Styles családhoz tartoznak, valamint az itt dolgozók családtagjai. Főnököm egy kisebb ideig körbe nézegetett, majd miután megtalálta a személyt, akit keresett, odavezetett hozzájuk. 
- Sziasztok – köszönt, feltehetőleg a családjának. Egy középkorú nő állt előttünk, két férfival. A nő valószínűleg Harry édesanyja lehetett, ugyanazok az átható zöld szemeket véltem rajt felfedezni, mint a fián, gyönyörű fekete estélyi ruhát viselt, mely kiemelte csodálatos alakját. Kora ellenére nagyon is fiatalnak látszott, s meg nem mondtam volna róla, hogy két csodálatos férfit szült és nevelt fel. Mellette Patrick állt, a szokásos öltönyében és hátrasimított hajával, mint mindig most is sármos volt, végül pedig egy fiatal Harrynél talán egy – két évvel idősebb férfi állt még körünkben. Haja ugyanolyan göndör volt, mint a főnökömnek, ám ő sokkal inkább a lazább vonalat követte, egy fekete farmer volt rajta egy sima fehér pólóval és rajta egy zakó. Akár az öccse, rendkívül szexi volt, és biztos vagyok benne, hogy ő tényleg kihasználja, hogy ilyen külsővel áldotta meg Isten. 
- Sziasztok, Miss Freese csodásan fest –szólalt meg Patrick halvány mosollyal az arcán. Elpirulva fogadtam bókját, s egy kellemes mosollyal nyugtáztam. 
- Anya, Kevin Ő itt Angel Freese, az asszisztensem és remek barátom – mutatott be Harry az édesanyjának és testvérének, akikkel mosolyogva fogtam kezet.
- Örülök, hogy megismerhetlek kedveském, Diana vagyok, Harry édesanyja – ölelt át kedvesen. Ez csodás nő, még nagyobb mosolyra késztetett, árad belőle a szeretet és az odafigyelés.
- Szia, Kevin vagyok, a főnökös bátyja. Örülök a találkozásnak – csókolt kezet Harry testvére, aki máris levett a lábamról. Az a lazaság, ami áradt belőle, hihetetlen szexi volt, már most látom rajta, hogy minden nő álma. És, ha az öccsével egy légtérbe kerülnek, az biztos, hogy a kiéhezett nők azt sem tudják melyik Styles fiúra figyeljenek. Mindketten olyan szívdöglesztőek voltak, hogy a teremben lévő összes nő lélegzete elakadt, ha csak rájuk néztek. 
- Én is nagyon örülök – mosolyogtam a családra. Harry újra a csípőmre tette hatalmas mancsait, s közelebb húzott magához, persze e tette nem maradt figyelem nélkül. Édesanyja abban a pillanatban ránézett fia, bőrömön nyugvó kezére, majd ránk mosolygott. Remélem, nem hiszi, hogy esetleg több vagyok Harrynek, mint az asszisztense. Elpirultam Diana pillantásától, s muszáj voltam lehajtani fejemet, mert nem bírtam állni a Styles család férfi tagjainak tekintetét. Mikor felnéztem Patrick, kicsit furcsálló fürkészésével találtam szembe magam, azt hiszem a torkom kiszáradt, s ha most nem jutok valami alkohol tartalmú italhoz, Isten bizony nem élem túl ezt az estét. 
- A-azt hiszem, elmegyek innivalóért – szólaltam meg halkan, s eltipegtem a terem túlsó felében lévő pulthoz, ahol az italokat osztogatták. Minél távolabb vagyok a Styles családtól annál jobb. Ám, ahogy gondoltam engem sosem hagynak egyedül, pár pillanattal később Harry jelent meg mellettem, s aggódva nézett rám. Gyors kortyokkal juttattam a szervezetembe a koktélt, amit nem rég kaptam, majd visszafordultam a pultoshoz, s kértem még egyet, egy csábító mosoly kíséretében.
- Mi a baj? – kérdezte gyengéden főnököm. Nem voltam hajlandó válaszolni, s még csak ránézni sem. A határokat feszegeti, és ezek miatt elveszthetem az állásom, ami most nagyon nem jönne jól. A fekete – fehér öltönybe burkolózott férfit figyeltem, ahogy az italomat készíti, persze Harry eléggé ideges volt már, így arcomat megfogva maga felé fordította fejemet. Ránéztem, majd leszedtem magamról a kezeit, s újra a srácot figyeltem, aki egészen jól nézett ki. Rámosolyogtam, ő pedig vissza, s közben azt a valamit rázta a kezében, végül beleöntötte egy pohárba, s egy szexi fogvillantás kíséretében átadta a rendelésem. 
- Ha befejezted a flörtölést Jack-kel elmondanád, mi a fene ütött beléd? – kérdezte sürgető hangon.
- Az történt Mr. Styles, hogy az apja azt hiszi, viszonyom van magával – jelentettem ki, mire kidülledt szemekkel nézett rám, majd hitetlenül elnevette magát.
- Ezt meg honnan veszi Miss Freese? – kérdezte döbbenten, mégis jól szórakozva zavaromon. Ittam egy kortyot a színes italból, majd ránéztem.
- Onnan, hogy láttam, hogyan nézett ránk. Harry a határokat feszegeted, miért kell ölelgetned, mintha a barátnőd lennék? Mindenki félreérti, s legfőképp a szüleid. Az apád abban a pillanatban kitenne a munkahelyemről, ha valami történne köztünk. Csak, ne karolj át, és ne viselkedj úgy, mintha a tulajdonod lennék, és akkor nem veszélyezteted a munkám. Gondolom, te sem szeretnél asszisztens nélkül maradni, nem mintha nem találnál a helyemre mást – hadartam gyorsan, s biztos voltam benne, hogy már piros voltam, mint a paradicsom az idegességtől, ám Harryn ez cseppet sem látszott, csak mosolygott ugyanúgy, ahogy eddig tette, s mellé bólogatott.
- Szóval, azt akarod mondani, hogy úgy viselkedem veled, mintha a csajom lennél – bólintottam -, rendben. Tudod, nem tenném ezt, ha nem néznél ki ilyen hihetetlenül dögösen. Angel láttad már magad a tükörbe? Nincs olyan férfi, aki ebben a teremben ne akarna hozzád érni. És tudod, büszke vagyok arra, hogy téged hívtalak és nem valami luxuskurvát, mert az itt jelenlévő összes nőnél gyönyörűbb vagy. A francba is nem tudom megállni, hogy ne érjek hozzád, annyira gyönyörű vagy és annyira kívánatos – csak ültem a pultnál és néztem rá nagy szemekkel. Elképzeltem, ahogy az ágyban fölém hajolva simogat mindenhol, a testem minden szegletét érinti, forró csókokkal illet…
- Nem Harry, fejezd be! Az asszisztensed vagyok, a munkám forog kockán. Értsd meg, hogy nem lesz köztünk semmi, ha akarnám, se lehetne – feleltem ingerülten. Rám vigyorgott, majd közelebb lépett hozzám, kezeit a csípőmre tette, s hüvelyk ujjaival simogatta fedetlen bőröm. A szívem újra nagyobb ütemre kapcsolt, s a lélegzetem kezdett akadozni, nem néztem a szemébe, nem mertem. Féltem tőle, hogy el fogok gyengülni, nem lesz, mi megállítson, s olyan bűnt kövessek el amit, soha nem szabadna. 
- Szóval, akarod? Mert én nagyon – búgta a fülembe, s beleharapott a fülcimpámba. Egy szikra azon nyomban elindult a testemben, s egészen a lábam közéig hatolt. Megtalálta az egyik gyenge pontom, s már nem is tartottam olyan rossz ötletnek, hogy mi ketten…de aztán mégis. Rájöttem, hogy amit egészen idáig regéltem neki, az mind reális, ha az apja meg is sejtené, hogy van köztünk valami, soha a büdös életben nem dolgozhatnék a Styles vállalatnál. Már pedig nekem igenis szükségem van erre az állásra. Megerőltettem magam, s Harry mellkasára tettem a kezeim és eltoltam magamtól, nem ellenkezett, megértett. 
- Sajnálom, de azt hiszem, most mindennél fontosabb a munkám – válaszoltam, s a ruhámat kicsit megigazítva indultam el a teremben lévő emberek felé. Ismerős arcokat kerestem, ám csekély volt a létszám. Kevés ideje dolgozom itt, így érthető, hogy nem ismerek sok mindenkit. Körbe sétáltam az egész termet, s kedvesen mosolyogtam a férfiakra, akik elismerően mértek végig.
- Úgy látom, ma ön itt a fő szám, nem pedig maga a cég – kuncogott mellettem egy alak. Ijedten néztem fel, a mellettem feltűnő férfira, aki csak mosolygott rajtam. 
- Megijesztett –motyogtam.
- Nem állt szándékomban, elnézést. Csodásan fest, irigylem az öcsémet, hogy ilyen barátnője van – vigyorgott rám, én pedig értetlenül, majd fújtatva néztem rá -, valami rosszat mondtam? – kérdezte aggódva. Rosszat, persze, hogy rosszat. Fél órán keresztül magyaráztam a testvérének, hogy nem lehet köztünk semmi, és, hogy félreérthetik mások a helyzetet. És lám itt az élő példa rá, hogy meg is tették.
- Nem vagyok együtt Mr. Styles-szal, kizárólag csak munkakapcsolat van köztünk – feleltem, s próbáltam mosolyogva nézni rá, hisz ő nem tehet semmiről. 

Az est további részét Kevinnel töltöttem és nagyon jól éreztem magam a társaságában. Megtudtam, hogy ő saját vállalkozásba kezdett. Inkább a sportszerekkel kezdett foglalkozni, a divatot és reklámot meghagyta az öccsének, úgy gondolta, neki több érzéke van hozzá. Míg neki inkább a sportszerek a terepe. Kevin rettentően szórakoztató személyiség, hatalmasakat nevettünk együtt, míg meg nem jelent Harry. Éppen azon nevettünk, hogy mikor pár éve Harry a barátnőjének adott szerenádot a lány erkélyén, a főnököm épp sétált be a teraszról a megszeppent lányhoz, de szerencsétlenségére megbotlott a küszöbben, s egy hatalmasat esett a lány elé. Mikor Harry hazaért elmesélte a bátyjának, aki jó testvérhez illően kiröhögte, majd gratulált neki, hogy sikerült meghódítania a csajt, nem mindennapi módon. 
- Örülök tesó, hogy így akarod elcsábítani Angelt, de azt hiszem nem az én romantikus történeteimmel kéne traktálni, ha magadat akarod behalásztatni, akkor talán a saját sztorijaidat meséld neki – morogta Harry az asztalunk mellett. A testvére furcsállóan nézett rá, nem értette mit is akar ezzel az öccse. 
- Mi van Harry? – nevetett zavartan Kevin, Harry már épp válaszolni készült, mikor felálltam a székről, s bocsánatot kérve a ma esti beszélgetőpartneremtől, elhúztam onnan Harryt. 
- Most még is mi a franc van veled? – vontam kérdőre.
- Remélem jól szórakoztatok, mikor lesz a következő randi? Holnap, esetleg még ma? Persze, ha az egyik Styles-szal nem lehet semmi, ott a másik igaz? – kérdezte, bennem pedig egyre jobban gyűlt a düh.
- Befejezted? Nem akarok semmit Kevintől, ne féltékenykedj. Nincs rá okod, nem vagyok a tiéd, nem vagyok az égvilágon senkid, csak az asszisztensed! A magánéletem nem tartozik rád – kiáltottam rá. Már kint álltunk az épület előtt, s az itt elhaladó emberek igencsak érdekesnek találták a mi kis vitánkat. Csúnyán néztem rájuk, mire tovább sétáltak. 
- Már, azóta rám tartozik mióta találkoztunk – üvöltött vissza rám, mire megszeppenve néztem rá, s kicsit megtántorodtam –, a fenébe Angel, mi a szart csináljak, hogy észrevedd nem akarom, hogy csak az asszisztensem légy, még csak a barátságod sem elég, fogd már végre fel! Leszarom apámat, leszarom a hülye cég szabályait, ha az kell ahhoz, hogy veled legyek, akkor inkább felmondok én, mert tudom mennyire fontos neked ez a kibaszott munka – lépett hozzám közelebb, s a végét már halkabban mondta. Nem lehet, nem lehet igaz. Nem lehetünk együtt, a fejemet ráztam, s könnyes szemmel néztem rá, próbáltam elviccelni az egészet, azzal a kijelentésemmel, hogyha ő felmond, akkor nekem sem lesz munkám, mivel ő a főnököm, de Harry nem találta viccesnek, ahogy másodpercekkel később én sem.
- Sajnálom Harry, nekem ez nem megy. Nem lehetek veled együtt – ráztam a fejem, s könnyes szemmel sétáltam az út szélére, ahol leintettem egy taxit, s beszálltam. Harryre néztem, aki kínjában a haját tépte, s még láttam amint belerúg valamiben, majd ráüvölt a körülötte lévő emberekre, hogy ne bámulják. Halkan szipogva mondtam meg a sofőrnek a címemet, aki bólintott egyet, s elindult.

14 megjegyzés:

  1. Miáú! Xd
    Ez nagyon jó lett! Kíváncsian várom a kövi részt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! :D
      Köszönöm, hamarosan már ki is teszem.;)
      Gabi Gab.xx

      Törlés
  2. OMG :oooooo *-* gyorsan folytasd, mert egyre nehezebben bírom ki a következő részekig :$ :DD
    Nagyon nagyon nagyon jóóól írsz! :) Igazán izgalmas :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiia!
      Siettem ahogy tudtam.:O
      Köszönöm, örülök, hogy tetszik és izgalmasnak találod.:) <3
      Gabi Gab.xx

      Törlés
  3. Szia :)
    Nem rég kezdtem el olvasni a blogodat,és nagyon tetszik :)
    Tök izgalmas,meg titokzatos,romantikus,egyszerüen fantasztikus :) <3
    Nagyon tetszett ez a rész is,már várom a kövit :) <3
    Puszi: Hope

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik, üdvözöllek itt. :))
      Nagyon örülök, hogy izgalmasnak találod és titokzatosnak. Ma már kint is lesz a rész.:)
      Gabi Gab.xx

      Törlés
  4. Helló. Nem rég találtam rá a blogodra. Nagyon tetszik a történet.....már alig várom a következő részt..... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Örülök, hogy tetszik, már fent is van.;)
      Gabi Gab.xx

      Törlés
  5. Mikor lesz folytatas? :D nagyon ugyesen es kidolgozottan irsz remelem nem hagyod abba :o

    VálaszTörlés
  6. Annyira nagyon jó !!:D remélem nem hagyod abba :o

    VálaszTörlés
  7. Szia Gabi Nagyon Imádom ezt blogot Mikor jön kövi rész ? :)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Köszönöm szépen mindenkinek a kedves szavakat. Folyamatban van az írás, úgyhogy hamarosan olvashatjátok, ha még kíváncsiak vagytok rá :)
    Gabi Gab.xx

    VálaszTörlés